هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی

خرید بک لینک
_اشکایی که گوشه چشمت جمع شده چی داره میگه ؟#بعضی حسارو نمیشه گفت ..واژه ها دروغن ...عین حقیقت نیستن ..بین واژه ها و حس آدم فاصله س ...یه فاصله ی بزرگ ..._توی کامپیوتر یه سیستمی هست که داده هارو به صفر ویک برمیگردونه ..این سیستم توی انسان بین احساسش وکلمات هم وجود داره ولی ضعیفترینه ...غالبا واژه ی مناسب واسه احساس آدم پیدانمیشه #اشکای من حسی شبیهه قدر هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی...ادامه مطلب

ما را در سایت هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: جمعه 11 خرداد 1397 ساعت: 6:56

یه روزی هم میفهمیم ته زندگی همون سرشه !!:):)بسی غیرقابل هضم؟؟بسی مورد فراموشی واقع شده ؟!..جایی برای رفتن خارج از زندگی نیس ..هدفی برای رسیدن خارج از زندگی نیساحتمالا ما جست وجو میکنیم تا به همین برسیم...که نیاز به جست وجو نبود :):) ...ولی باید جست وجو کنی تا به این برسی..دست من مدام در پی چیزی میگرده ...در پی حسی ...حالی ..هدفی ...در پی ، هس!دست هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی...ادامه مطلب

ما را در سایت هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: جمعه 11 خرداد 1397 ساعت: 6:56

یه برنامه هایی برای خودم در طول تابستون دارم

که امیدوارم عملی بشه و شرایط همراهی کنه ...

شاید یجور خودسازی !


هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی...

ما را در سایت هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: جمعه 11 خرداد 1397 ساعت: 6:56

من هروقت کسیو دوسداشتم ...یا حتی حس خوبی بهش داشتم سعی کردم به اون آدم نزدیک شم ...و اگر حس کنم اون آدم دوسنداره و یا به هردلیلی تمایلی به ارتباط بامن نداره ...دوسداشتنمو یا حس خوبمو نگه میدارم برای خودم ...واز دور ..سعی میکنم از دور حواسم باشه به دوسداشتنیام ...یا حتی اگه حس کنم از دور هم اون آدم اذیت میشه ...کلا دیگه هیچکاری نمیکنم .....میشه همه ی ا هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی...ادامه مطلب

ما را در سایت هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 11 خرداد 1397 ساعت: 6:56

صفحه بندی