_اشکایی که گوشه چشمت جمع شده چی داره میگه ؟
#بعضی حسارو نمیشه گفت ..واژه ها دروغن ...عین حقیقت نیستن ..
بین واژه ها و حس آدم فاصله س ...یه فاصله ی بزرگ ...
_توی کامپیوتر یه سیستمی هست که داده هارو به صفر ویک برمیگردونه ..
این سیستم توی انسان بین احساسش وکلمات هم وجود داره
ولی ضعیفترینه ...غالبا واژه ی مناسب واسه احساس آدم پیدانمیشه
#اشکای من حسی شبیهه قدر دانی از تو ،حسی که میگه تو خیلی مهربونی!
تو خوبی و خوبی ات برای من دردناک است ....چیزی شبیهه این !
_چه جمله ی قشنگی ...
# :)
هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی...ما را در سایت هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62