صفر ویک

خرید بک لینک

_اشکایی که گوشه چشمت جمع شده چی داره میگه ؟

#بعضی حسارو نمیشه گفت ..واژه ها دروغن ...عین حقیقت نیستن ..

بین واژه ها و حس آدم فاصله س ...یه فاصله ی بزرگ ...

_توی کامپیوتر یه سیستمی هست که داده هارو به صفر ویک برمیگردونه ..

این سیستم توی انسان بین احساسش وکلمات هم وجود داره

ولی ضعیفترینه ...غالبا واژه ی مناسب واسه احساس آدم پیدانمیشه

#اشکای من حسی شبیهه قدر دانی از تو ،حسی که میگه تو خیلی مهربونی!

تو خوبی و خوبی ات برای من دردناک است ....چیزی شبیهه این !

_چه جمله ی قشنگی ...

# :)

هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی...

ما را در سایت هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: جمعه 11 خرداد 1397 ساعت: 6:56

صفحه بندی