به قدر وسع بکوشم!

خرید بک لینک

میگه تو خیلی مثبت میبینی دختر !

چیزی که تو میگی اتوپیاس ..

منم میگم اسمش مثبت بینی نیس ...واقعیت اینه ..اما تو بهش بد نگاه میکنی..

من سعی میکنم همونجور که هست ببینم ...

میگه خود تو چقدر عمل میکنی به چیزای که میدونی وگفتی ؟

میگم انسان بودن یک پروسه س و مهم اینه که من دارم سعی خودمو میکنم ..

.

.

گرچه وصالش نه به کوشش دهند

هر قدر ای دل که توانی ، بکوش !

هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی...

ما را در سایت هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: جمعه 11 خرداد 1397 ساعت: 6:56

صفحه بندی