به اون آدم نزدیک شم ...و اگر حس کنم اون آدم دوسنداره و یا به هردلیلی
تمایلی به ارتباط بامن نداره ...دوسداشتنمو یا حس خوبمو نگه میدارم برای خودم ...واز دور ..سعی میکنم از دور حواسم باشه به دوسداشتنیام ...
یا حتی اگه حس کنم از دور هم اون آدم اذیت میشه ...کلا دیگه هیچکاری نمیکنم ..
.
.
.
میشه همه ی اتفاقات رو فراموش کرد ...وبه این فکر نکرد که کی چی گفت
و چیکار کرد و من چی گفتم و چیکار کردم و ...چون مربوط به خیلی قبل ه !
.
.
ولی
چرا هربار من رفتم نزدیک ، هی دور ودور تر شد همه چی ؟!
.
.
.
هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی...ما را در سایت هیچ نیستی و هیچ نیست که نباشی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77